لباس شهوت=لباسی از اتش

مقدمات ظهور

محل تبلیغ شما تهران گراف


لباس شهوت=لباسی از اتش

ا

 داشتم تو خیابون راه میرفتم

با اون تیپ با اون ارایشی که توش گم شده بود 

برگشت و بهم گفت  هه امبل خانوم وووو

 بپا اپز نشی

 دلم گرفت  بدون اینکه جواب  شو بدم با خودم مرور کردم

(قل نار جهنم  اشدا حرا) بگو به انان اتش جهنم سوزان تر است

 سوره توبه ایه 81

دلم برای اخرت  وعاقبت اش سوخت

 

  او هم خواهر من

در روز قیامت خداوند لباسی از اتش بر تن او میکند

استغفر الله ربی واتوب الیه

خواهرای گلم حجاب زیبای

روح و اندیشه است




می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 948

تاریخ انتشار: چهار شنبه 10 تير 1394 ساعت: 13:2

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط alinn در تاریخ 1394/4/10/3 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

وبلاگت عالیه
نظر شما برای ساخت بنر ثبت شد ولی به دلیل سفارش زیاد اگر تا هفته ی آینده خبری نشد دوباره کامنت بذارید.هزینه ی این کار هم سه صلوات برای سلامتی آقا امام زمانه
پاسخ: ممنون عزیزم منم عجله ای ندارم همین که درست میکنی خودش خیلیه


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای(( مقدمات ظهور)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف